Nyní se podívejme, jak skutečně řadit.
Nastartování motorky
Jako první si sedneš na motorku - vždy se na ni nasedá z levé strany, protože má na levé straně stojánek a je nakloněná na tuto stranu. Sedneš si a odděláš stojánek (podpěru). Otočíš klíčkem v zapalování - měl by se ti rozsvítit displej. A především zelená kontrolka "N" - což znamená, že je skutečně zařazený neutrál. Nyní můžeš nastartovat. Na pravých řídítkách máš malé tlačítko (startér), které zmáčkneš a současně přidáš trochu plyn.
Takže shrnuto - otočíš klíčkem, potom držíš tlačítko startér a současně přidáš plyn. A motorka je nastartovaná.
Zařazení jedničky a rozjezd
Takže motorka je nastartovaná. Nyní zmáčkneš a držíš zmáčknutou spojku. A pomocí řadící páky tam levou nohou kopneš jedničku. Takže řadící páku zatlačíš dolů (viz. obrázek, z neutrálu na 1 je pohyb dolů). A nyní se můžeš rozjíždět - pomalu začneš pouštět spojku a zároveň přidávat plyn. A motorka se začne hýbat. Pozor - nepouštěj spojku! Pomalu uvolňuješ spojku, přidáváš plyn a motorka se rozjíždí. A jakmile je rozjetá (5 Km/h) tak teprve potom můžeš zcela uvolnit spojku.
Řazení stupňů v průběhu jízdy
Takže jsi se rozjel a máš tam jedničku. Chceš tam dát dvojku. Jako první uvolníš plyn. Současně zmáčkneš spojku a ihned potom tam kopneš dvojku (pohyb pákou nahoru). A opět pomalu pouštíš spojku a pomalu přidáváš plyn. Až se motorka chytne (ucítíš, že díky přidávání plynu opět zrychluje), tak můžeš pustit spojku. Stejně tak můžeš řadit na trojku (opět nahoru) nebo zpět na jedničku (dolů). Takže zmáčkneš spojku + uvolníš plyn, kopneš tam jedničku nebo trojku, pomalu pouštíš spojku a přidáváš plyn.