Jak někdo psal, tak obě dvě možnosti jsou OK.
Zařazená jednička - přijedeš na semafor a necháš zařazenou jedničku, po celou dobu stání (červené) držíš spojku. Výhoda, že máš rychlý a jednoduchý rozjezd. Pokud ve zpětném zrcátku vidíš, že auto nebrzdí, tak se můžeš okamžitě rozjet a jít mu z cesty.
Neutrál - po zastavení zařadíš neutrál. Nemusíš držet spojku. Máš volné ruce, můžeš se protáhnout. Pokud do tebe někdo zezadu vrazí (lehce), tak tě jen posune dopředu. Pokud by jsi tam měl zařazenou rychlost a při nárazu by jsi leknutím pustil spojku, tak se motorka rozjede do křižovatky. To platí všeobecně - pokud necháš zařazenou rychlost, tak za žádných okolností nesmíš pustit spojku. Jinak se ti může motorka rozjet přímo do křižovatky, kde projíždí auta.
Celkově by jsem to ale spíš bral podle toho, jak dlouho budeš čekat. Pokud vím, že budu stát 10 sekund, tak si tam nechám jedničku. Pokud vím, že budu stát minimálně 1 minutu, tak dám neutrál a sundám ruce z řídítek. Pokud jsem v zácpě, tak např. i vypnu motor kompletně... . Za mě vždy podle konkrétní situace.